Végül nem volt rossz, bár a régi fénykortól (2016-2019) lényegesen elmaradt a gyári jelenlét, és a kereskedők standjai (egzostive.com/volkswagen-mercedes-and-ferrari-returned-to-techno-classica-with-a-big-show/ ) messze voltak attól amit az ember a Mercedes vagy a BMW villantott régen. A kereskedők standjai azért ezektől messze voltak dekorációban, volt ahol összezsúfoltak 10 autót egy kis területre, hogy alig lehetett megnézni őket, a legolcsóbb 1 millió eurós Gullwing a legdrágább 5 milliós 275 GTB. Hiányzott a megfelelő tálalás.
Azért az Audi Tradition hozott két Quattrót is a saját standjára, a Skoda is szép standdal készült (legfiatalabb egy 20 éves Fabia WRC), és persze rengeteg álomautó Ferrari SF90 és Mercedes SLStől világháború előtti Art Deco csodákig.
De nem vagyok benne biztos hogy jövőre kimegyek. A Retromobile-t jobban sajnálom hogy kihagytuk.
Most izgulok kicsit, tavaly nagyon gyengus volt a rendezvény, gyakorlatilag SENKI sem jött el a gyári kiállítók közül.
Ott pislogtunk hogy mi ez a pár márkaklub autó "Audi" standként, és hová tűnt a Mercedes a neki dedikált csarnokból (ahol csak márka és modell klubok és specialisták voltak). A Jagárt már nem is kerestük a Brexit óta.
A szervezők ígérete szerint a gyártók most visszatérnek, remélem nem vezettek meg. A ETC legnagyobb fegyvere eddig a gyárii standok voltak.
Ez a Turán is egy őskövület, jól meg is van öregedve, de idehaza pont elég amit még kiprésel a szponzorokból. Jövője már semmi, szépen vissza is vonulhatna a francba, hogy esetleg a fiatal tehetségeknek is jusson hely a pályán, de nem ő 50 plusszosan is megmutatja, hogy ő a fasza gyerek kár, hogy már a lófasz sem kíváncsi rá. A Rallye iránt egyre csökken az érdeklődés pont azért mert a régi versenyzők nem képesek felfogni, hogy ,,ha egyszer lejárt akkor a kerályoknak is lejár" (Matula bácsi)
@proflex: attól függ mit keresel egy rendezvényben. Az EMS alig kisebb mint a ETC, de négy külön csapásirányt próbál összehozni: régiségek amiket a brüsszeli InterClassics-en nem sikerült eladni, versenyautók minden kategóriából, pár új autó, és tuningverdák.
A luxus oldtimerektől a széria autókon át a az elmebeteg tuningolásig és a telivér versenyautókig mindenki megtalálja a számítását Essenben, de pont ezért egyáltalán nem nevezném kiemelkedőnek semmiben, a Techno Classica látványos gyári standjaiból pl egy sem került oda.
@Ződ2000: rendezvények szempontjából az idei évet megette a fene meg a vírus. Nem terveztem, hogy kimegyek, talán jövőre. Esseni Motorshow-n voltál már? Jó az vajon?
Hát sajna ez így alakult. De talán jobb ez így mert az olyan felelőtlen csávók mint én esetleg el is mentünk volna... :)
Amúgy az EMS-nek mindig is része volt az oldtimer-szekció, csak nem igazán a Techno Classica szintjén (egzostive.com/2018-essen-motor-show-hu/). Inkább azt szokták elhozni amin nem sikerült túladni a Brüsszeli InterClassicson.
Azért ez meglepő eredmény. Szegény Burns, egy különdíjat mindenképpen megérdemelne.
Loeab esetében nehéz megmodnani hogy mi lett volna jobb, hiába nyert Makinen 4 címet, mindnél vért izzadt, és közben teljesen különböző, pénzzel és sztárokkal teli ellenfelet nyomott le.
Pusztán a számok nem árulnak el mindent, én Makinenre vagy Loebre szavaztam volna.
"Soha nem terveztem, hogy valaha is az e-sportokról, a szimulátorozásról bármit is meg fogok jeleníteni ezen a felületen."
Ezt se kellett volna szerintem :D :D :D
@Ződ2000: szerintem annak a kornak a rally autóihoz képest is csak annyival furább, hogy sokan nem tudnak róla, hogy ezt azért hozták létre, hogy a B csoport szabályainak megfelelő rally autót fejlesszenek belőle. Azt gondolom ilyen lehet a Porsche 959 is. A maiakat meg hagyjuk. Jók azok, full versenyfegyverek, irgalmatlan gyorsak, iszonyatosan stabilak és rettentően elmebetegek akik ezeket kezelni tudják. És mint minden versenyautó előbb vagy utóbb ezek is sok pénzt fognak érni, de a 959-hez és a 288 GTO-hoz hasonló misztikum jó eséllyel nem fogja övezni őket, bár a fene tudja, lehet minden megváltozik mire ezek abba a korba érnek :-)
@Ződ2000: szerintem annak a kornak a rally autóihoz képest is csak annyival furább, hogy sokan nem tudnak róla, hogy ezt azért hozták létre, hogy a B csoport szabályainak megfelelő rally autót fejlesszenek belőle. Azt gondolom ilyen lehet a Porsche 959 is. A maiakat meg hagyjuk. Jók azok, full versenyfegyverek, irgalmatlan gyorsak, iszonyatosan stabilak és rettentően elmebetegek akik ezeket kezelni tudják. És mint minden versenyautó előbb vagy utóbb ezek is sok pénzt fognak érni, de a 959-hez és a 288 GTO-hoz hasonló misztikum nem fogja övezni őket, bár a fene tudja, lehet minden megváltozik mire ezek abba a korba érnek :-)
Unalmas és ingerszegény...maga a Ken Block imàzs is kezd erösen màllani...az elején is mondjuk az ujdonsàg varàzsa adta el...majd jott az összes többi koppintàs és màra inkàbb unalmas teleregény mintsem egy innovativ produkcio...
Màr a panda utàn jött a FF...3. utàn a nézzünk màst...
Biztos ebben is rengeteg mukaora és dollàr benne van...pont annyira érdekes mint a bosszuàllok utolso része...semennyire...
Nekem nagyon tetszett. Azért megnézném, mennyi ideig tart, meg milyen módszerrel forgatnak le egy ilyen menetet. Gondolom, rövidebb etapokra osztják fel az utat, a fülében meg folyamatosan kapja az infót a következő szakaszról.
Amúgy a füstölés min múlik? A panda körül szépen eltakarta a kilátást, de kb. 4:15-nél is van egy pörgős szakasz, ahol már egyáltalán nincs gumifüst.
RAH-66:
Ismervén, hogy a Covid és az ukrán háború, hogy érintette a Renault cégcsoportot, szerintem ez tel... (2022.06.05. 08:08)Visszatérhet az Alpine a rali VB-re?
Ződ2000 · http://egzostive.com 2024.03.04. 13:43:28
Bejegyzés: Marcus Grönholm indul az Eifel rally fesztiválon
proflex 2023.04.26. 09:38:38
Bejegyzés: Idén áprilisban is lesz Techno Classica Essenben
Ződ2000 · http://egzostive.com 2023.04.25. 16:26:17
Azért az Audi Tradition hozott két Quattrót is a saját standjára, a Skoda is szép standdal készült (legfiatalabb egy 20 éves Fabia WRC), és persze rengeteg álomautó Ferrari SF90 és Mercedes SLStől világháború előtti Art Deco csodákig.
De nem vagyok benne biztos hogy jövőre kimegyek. A Retromobile-t jobban sajnálom hogy kihagytuk.
Bejegyzés: Idén áprilisban is lesz Techno Classica Essenben
Ződ2000 · http://egzostive.com 2023.03.24. 14:29:42
Ott pislogtunk hogy mi ez a pár márkaklub autó "Audi" standként, és hová tűnt a Mercedes a neki dedikált csarnokból (ahol csak márka és modell klubok és specialisták voltak). A Jagárt már nem is kerestük a Brexit óta.
A szervezők ígérete szerint a gyártók most visszatérnek, remélem nem vezettek meg. A ETC legnagyobb fegyvere eddig a gyárii standok voltak.
Bejegyzés: Idén áprilisban is lesz Techno Classica Essenben
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2023.01.20. 07:45:28
A legjobb lenne a sortűz.
Bejegyzés: 1.500 €-os autómosás Monte-Carloban
RAH-66 2022.06.05. 08:08:10
Bejegyzés: Visszatérhet az Alpine a rali VB-re?
Ződ2000 · http://egzostive.com 2020.08.30. 08:39:38
Bejegyzés: Újabb változás a WRC naptárban és a Rallylegenden is
Millerdraft 2020.07.24. 18:29:35
Bejegyzés: Turán Frigyes a Salgó rally győztese
Ződ2000 · http://egzostive.com 2020.05.15. 00:50:31
A luxus oldtimerektől a széria autókon át a az elmebeteg tuningolásig és a telivér versenyautókig mindenki megtalálja a számítását Essenben, de pont ezért egyáltalán nem nevezném kiemelkedőnek semmiben, a Techno Classica látványos gyári standjaiból pl egy sem került oda.
Utoljára 2018-ban jártam kint, de csak az első rész készült el magyarul (egzostive.com/2018-essen-motor-show-hu/), a folytatás már csak angolul (egzostive.com/essen-motor-show-2018-pt2/).
Előtte 2016-ban jártam kint (egzostive.com/esseni-motorshow-2016/), most pont kijönni a kétéves ritmus.
Bejegyzés: Elmarad az idei Techno Classica kiállítás is
proflex 2020.05.14. 10:37:06
Bejegyzés: Elmarad az idei Techno Classica kiállítás is
Ződ2000 · http://egzostive.com 2020.05.12. 23:38:45
Amúgy az EMS-nek mindig is része volt az oldtimer-szekció, csak nem igazán a Techno Classica szintjén (egzostive.com/2018-essen-motor-show-hu/). Inkább azt szokták elhozni amin nem sikerült túladni a Brüsszeli InterClassicson.
Bejegyzés: Elmarad az idei Techno Classica kiállítás is
Ződ2000 · http://egzostive.com 2020.05.06. 00:53:05
Loeab esetében nehéz megmodnani hogy mi lett volna jobb, hiába nyert Makinen 4 címet, mindnél vért izzadt, és közben teljesen különböző, pénzzel és sztárokkal teli ellenfelet nyomott le.
Pusztán a számok nem árulnak el mindent, én Makinenre vagy Loebre szavaztam volna.
Bejegyzés: Carlos Sainz lett a legjobb rali versenyző
proflex 2020.04.21. 13:49:03
Bejegyzés: MNASZ 2020 e-rally
edeleny beres · https://www.facebook.com/RallyeDream/ 2020.04.20. 11:03:15
Ezt se kellett volna szerintem :D :D :D
Bejegyzés: MNASZ 2020 e-rally
proflex 2020.02.23. 21:40:27
Bejegyzés: Ferrari 288 GTO, egy fura rally autó tervezet
proflex 2020.02.23. 20:53:53
Bejegyzés: Ferrari 288 GTO, egy fura rally autó tervezet
Ződ2000 · http://egzostive.com 2020.02.19. 20:12:23
Amúgy elég sokat látok most ezekből, vagy öt éve még úgy csodálkoztam rá hogy mi ez :)..
Bejegyzés: Ferrari 288 GTO, egy fura rally autó tervezet
Ződ2000 · http://egzostive.com 2019.11.26. 22:10:17
Bejegyzés: 14 éve hunyt el Richard Burns...
БУММЕР 2019.11.20. 10:46:28
Màr a panda utàn jött a FF...3. utàn a nézzünk màst...
Biztos ebben is rengeteg mukaora és dollàr benne van...pont annyira érdekes mint a bosszuàllok utolso része...semennyire...
Bejegyzés: Itt van Ken Block legújabb filmje a Climbkhana TWO
Treff Bubi 2019.11.20. 08:12:31
Amúgy a füstölés min múlik? A panda körül szépen eltakarta a kilátást, de kb. 4:15-nél is van egy pörgős szakasz, ahol már egyáltalán nincs gumifüst.
Bejegyzés: Itt van Ken Block legújabb filmje a Climbkhana TWO