Utolsó kommentek:

Ződ2000 · http://egzostive.com 2023.04.25. 16:26:17

Végül nem volt rossz, bár a régi fénykortól (2016-2019) lényegesen elmaradt a gyári jelenlét, és a kereskedők standjai (egzostive.com/volkswagen-mercedes-and-ferrari-returned-to-techno-classica-with-a-big-show/ ) messze voltak attól amit az ember a Mercedes vagy a BMW villantott régen. A kereskedők standjai azért ezektől messze voltak dekorációban, volt ahol összezsúfoltak 10 autót egy kis területre, hogy alig lehetett megnézni őket, a legolcsóbb 1 millió eurós Gullwing a legdrágább 5 milliós 275 GTB. Hiányzott a megfelelő tálalás.

Azért az Audi Tradition hozott két Quattrót is a saját standjára, a Skoda is szép standdal készült (legfiatalabb egy 20 éves Fabia WRC), és persze rengeteg álomautó Ferrari SF90 és Mercedes SLStől világháború előtti Art Deco csodákig.

De nem vagyok benne biztos hogy jövőre kimegyek. A Retromobile-t jobban sajnálom hogy kihagytuk.

Bejegyzés: Idén áprilisban is lesz Techno Classica Essenben

Ződ2000 · http://egzostive.com 2023.03.24. 14:29:42

Most izgulok kicsit, tavaly nagyon gyengus volt a rendezvény, gyakorlatilag SENKI sem jött el a gyári kiállítók közül.

Ott pislogtunk hogy mi ez a pár márkaklub autó "Audi" standként, és hová tűnt a Mercedes a neki dedikált csarnokból (ahol csak márka és modell klubok és specialisták voltak). A Jagárt már nem is kerestük a Brexit óta.

A szervezők ígérete szerint a gyártók most visszatérnek, remélem nem vezettek meg. A ETC legnagyobb fegyvere eddig a gyárii standok voltak.

Bejegyzés: Idén áprilisban is lesz Techno Classica Essenben

RAH-66 2022.06.05. 08:08:10

Ismervén, hogy a Covid és az ukrán háború, hogy érintette a Renault cégcsoportot, szerintem ez teljességgel kizárt.

Bejegyzés: Visszatérhet az Alpine a rali VB-re?

Ződ2000 · http://egzostive.com 2020.08.30. 08:39:38

Tényleg nem egyszerű ebben az évben nyomon követni az fejleményeket... :(

Bejegyzés: Újabb változás a WRC naptárban és a Rallylegenden is

Millerdraft 2020.07.24. 18:29:35

Ez a Turán is egy őskövület, jól meg is van öregedve, de idehaza pont elég amit még kiprésel a szponzorokból. Jövője már semmi, szépen vissza is vonulhatna a francba, hogy esetleg a fiatal tehetségeknek is jusson hely a pályán, de nem ő 50 plusszosan is megmutatja, hogy ő a fasza gyerek kár, hogy már a lófasz sem kíváncsi rá. A Rallye iránt egyre csökken az érdeklődés pont azért mert a régi versenyzők nem képesek felfogni, hogy ,,ha egyszer lejárt akkor a kerályoknak is lejár" (Matula bácsi)

Bejegyzés: Turán Frigyes a Salgó rally győztese

Ződ2000 · http://egzostive.com 2020.05.15. 00:50:31

@proflex: attól függ mit keresel egy rendezvényben. Az EMS alig kisebb mint a ETC, de négy külön csapásirányt próbál összehozni: régiségek amiket a brüsszeli InterClassics-en nem sikerült eladni, versenyautók minden kategóriából, pár új autó, és tuningverdák.
A luxus oldtimerektől a széria autókon át a az elmebeteg tuningolásig és a telivér versenyautókig mindenki megtalálja a számítását Essenben, de pont ezért egyáltalán nem nevezném kiemelkedőnek semmiben, a Techno Classica látványos gyári standjaiból pl egy sem került oda.

Utoljára 2018-ban jártam kint, de csak az első rész készült el magyarul (egzostive.com/2018-essen-motor-show-hu/), a folytatás már csak angolul (egzostive.com/essen-motor-show-2018-pt2/).

Előtte 2016-ban jártam kint (egzostive.com/esseni-motorshow-2016/), most pont kijönni a kétéves ritmus.

Bejegyzés: Elmarad az idei Techno Classica kiállítás is

proflex 2020.05.14. 10:37:06

@Ződ2000: rendezvények szempontjából az idei évet megette a fene meg a vírus. Nem terveztem, hogy kimegyek, talán jövőre. Esseni Motorshow-n voltál már? Jó az vajon?

Bejegyzés: Elmarad az idei Techno Classica kiállítás is

Ződ2000 · http://egzostive.com 2020.05.12. 23:38:45

Hát sajna ez így alakult. De talán jobb ez így mert az olyan felelőtlen csávók mint én esetleg el is mentünk volna... :)

Amúgy az EMS-nek mindig is része volt az oldtimer-szekció, csak nem igazán a Techno Classica szintjén (egzostive.com/2018-essen-motor-show-hu/). Inkább azt szokták elhozni amin nem sikerült túladni a Brüsszeli InterClassicson.

Bejegyzés: Elmarad az idei Techno Classica kiállítás is

Ződ2000 · http://egzostive.com 2020.05.06. 00:53:05

Azért ez meglepő eredmény. Szegény Burns, egy különdíjat mindenképpen megérdemelne.
Loeab esetében nehéz megmodnani hogy mi lett volna jobb, hiába nyert Makinen 4 címet, mindnél vért izzadt, és közben teljesen különböző, pénzzel és sztárokkal teli ellenfelet nyomott le.
Pusztán a számok nem árulnak el mindent, én Makinenre vagy Loebre szavaztam volna.

Bejegyzés: Carlos Sainz lett a legjobb rali versenyző

proflex 2020.04.21. 13:49:03

@edeleny beres: Sztem semmi rossz nincs benne, látta akinek kell, nem volt reklamáció :-)

Bejegyzés: MNASZ 2020 e-rally

edeleny beres · https://www.facebook.com/RallyeDream/ 2020.04.20. 11:03:15

"Soha nem terveztem, hogy valaha is az e-sportokról, a szimulátorozásról bármit is meg fogok jeleníteni ezen a felületen."
Ezt se kellett volna szerintem :D :D :D

Bejegyzés: MNASZ 2020 e-rally

proflex 2020.02.23. 21:40:27

@Ződ2000: szerintem annak a kornak a rally autóihoz képest is csak annyival furább, hogy sokan nem tudnak róla, hogy ezt azért hozták létre, hogy a B csoport szabályainak megfelelő rally autót fejlesszenek belőle. Azt gondolom ilyen lehet a Porsche 959 is. A maiakat meg hagyjuk. Jók azok, full versenyfegyverek, irgalmatlan gyorsak, iszonyatosan stabilak és rettentően elmebetegek akik ezeket kezelni tudják. És mint minden versenyautó előbb vagy utóbb ezek is sok pénzt fognak érni, de a 959-hez és a 288 GTO-hoz hasonló misztikum jó eséllyel nem fogja övezni őket, bár a fene tudja, lehet minden megváltozik mire ezek abba a korba érnek :-)

Bejegyzés: Ferrari 288 GTO, egy fura rally autó tervezet

proflex 2020.02.23. 20:53:53

@Ződ2000: szerintem annak a kornak a rally autóihoz képest is csak annyival furább, hogy sokan nem tudnak róla, hogy ezt azért hozták létre, hogy a B csoport szabályainak megfelelő rally autót fejlesszenek belőle. Azt gondolom ilyen lehet a Porsche 959 is. A maiakat meg hagyjuk. Jók azok, full versenyfegyverek, irgalmatlan gyorsak, iszonyatosan stabilak és rettentően elmebetegek akik ezeket kezelni tudják. És mint minden versenyautó előbb vagy utóbb ezek is sok pénzt fognak érni, de a 959-hez és a 288 GTO-hoz hasonló misztikum nem fogja övezni őket, bár a fene tudja, lehet minden megváltozik mire ezek abba a korba érnek :-)

Bejegyzés: Ferrari 288 GTO, egy fura rally autó tervezet

Ződ2000 · http://egzostive.com 2020.02.19. 20:12:23

Semmivel nem furább ez mint a mostani szopottgombócok... :)
Amúgy elég sokat látok most ezekből, vagy öt éve még úgy csodálkoztam rá hogy mi ez :)..

Bejegyzés: Ferrari 288 GTO, egy fura rally autó tervezet

Ződ2000 · http://egzostive.com 2019.11.26. 22:10:17

Igazi legenda, nagyszerű srác volt, mindig pozitív, speciel sokkal jobban szerettem a stílusát mint McRae hatásvadász fellépését.

Bejegyzés: 14 éve hunyt el Richard Burns...

БУММЕР 2019.11.20. 10:46:28

Unalmas és ingerszegény...maga a Ken Block imàzs is kezd erösen màllani...az elején is mondjuk az ujdonsàg varàzsa adta el...majd jott az összes többi koppintàs és màra inkàbb unalmas teleregény mintsem egy innovativ produkcio...

Màr a panda utàn jött a FF...3. utàn a nézzünk màst...

Biztos ebben is rengeteg mukaora és dollàr benne van...pont annyira érdekes mint a bosszuàllok utolso része...semennyire...

Bejegyzés: Itt van Ken Block legújabb filmje a Climbkhana TWO

Treff Bubi 2019.11.20. 08:12:31

Nekem nagyon tetszett. Azért megnézném, mennyi ideig tart, meg milyen módszerrel forgatnak le egy ilyen menetet. Gondolom, rövidebb etapokra osztják fel az utat, a fülében meg folyamatosan kapja az infót a következő szakaszról.
Amúgy a füstölés min múlik? A panda körül szépen eltakarta a kilátást, de kb. 4:15-nél is van egy pörgős szakasz, ahol már egyáltalán nincs gumifüst.

Bejegyzés: Itt van Ken Block legújabb filmje a Climbkhana TWO

Tommy autosport blog

Friss topikok

Címkék

süti beállítások módosítása