A TOYOTA GAZOO Racing bemutatta a 2022-es szabályoknak megfelelően épített, teljesen új fejlesztésű TOYOTA GR DKR HILUX T1+ versenyautóját mellyel részt vesznek a 2022-es Dakar rallyn és az FIA Rally Raid világbajnokságon is.
Az autókat a Nasser Al-Attiyah - Mathieu Baumel, a Giniel de Villiers - Dennis Murphy, a Henk Lategan - Brett Cummings és a Shameer Variawa - Danie Stassen párosok fogják vezetni.
Az autó nem mindennapi műszaki adatai az alábbiak szerint néznek ki.
Motor: V35A gyári kódú, 3.5 literes Toyota motor
Autó donor: Toyota Land Cruiser 300
Motor típus: benzines Twin Turbo
Teljesítmény: 298 kW / 405 Le
Forgatónyomaték: 660 Nm
Motorirányítás: Motec
Váltó: 6 sebességes szekvenciális kapcsolású, Sadev gyártmányú
Differenciálművek: mindhárom (első, középső, hátsó) korlátozottan önzáró
Kuplung: dupla tárcsás kerámia, 215 mm átmérőjüek
Autó váz szerkezete: csővázas
Tengelytáv: 3,140 mm
Teljes hossz: 4,810 mm
Teljes szélesség: 2,300 mm
Teljes magasság: 1,890 mm
Hivatalos tömeg: 2,000 kg, (FIA szabályzata szerinti minimum száraz tömeg)
Karosszéria: Toyota Hilux Double Cab Pick-Up, teljesen kompozit anyagból
Első lengéscsillapítás: dupla keresztlengőkaros, 350 mm rugóúttal
Hátsó lengéscsillapítás: dupla keresztlengőkaros, 350 mm rugóúttal
Kerekek: Method verseny felni, 17 colos
Gumik: BF Goodrich, 37 colos
Üzemanyagtank: FT3 biztonsági üzemanyagtank, 540 literes
Szöveg: Tommy
Fotók: Toyota Gazoo Racing
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.