Az új Toyota GR DKR HILUX T1+ versenyautó
Dakar rally, Rally Raid

A TOYOTA GAZOO Racing bemutatta a 2022-es szabályoknak megfelelően épített, teljesen új fejlesztésű TOYOTA GR DKR HILUX T1+ versenyautóját mellyel részt vesznek a 2022-es Dakar rallyn és az FIA Rally Raid világbajnokságon is.

4_dkr22pc-3.jpg

Az autókat a Nasser Al-Attiyah - Mathieu Baumel, a Giniel de Villiers - Dennis Murphy, a Henk Lategan - Brett Cummings és a Shameer Variawa - Danie Stassen párosok fogják vezetni.

1_dkr22pc-4.jpg

Az autó nem mindennapi műszaki adatai az alábbiak szerint néznek ki.

Motor: V35A gyári kódú, 3.5 literes Toyota motor

Autó donor: Toyota Land Cruiser 300

Motor típus: benzines Twin Turbo

Teljesítmény: 298 kW / 405 Le

Forgatónyomaték: 660 Nm

Motorirányítás: Motec

Váltó: 6 sebességes szekvenciális kapcsolású, Sadev gyártmányú

Differenciálművek: mindhárom (első, középső, hátsó) korlátozottan önzáró

Kuplung: dupla tárcsás kerámia, 215 mm átmérőjüek

Autó váz szerkezete: csővázas

Tengelytáv: 3,140 mm

Teljes hossz: 4,810 mm

Teljes szélesség: 2,300 mm

Teljes magasság: 1,890 mm

Hivatalos tömeg: 2,000 kg, (FIA szabályzata szerinti minimum száraz tömeg)

Karosszéria: Toyota Hilux Double Cab Pick-Up, teljesen kompozit anyagból

Első lengéscsillapítás: dupla keresztlengőkaros, 350 mm rugóúttal

Hátsó lengéscsillapítás: dupla keresztlengőkaros, 350 mm rugóúttal

Kerekek: Method verseny felni, 17 colos

Gumik: BF Goodrich, 37 colos

Üzemanyagtank: FT3 biztonsági üzemanyagtank, 540 literes

3_dkr22pc-1.jpg

5_dkr22pc-5.jpg

2_dkr22rb-19.jpg

6_dkr22pc-6.jpg

Szöveg: Tommy

Fotók: Toyota Gazoo Racing

A bejegyzés trackback címe:

https://tommy-autosport.blog.hu/api/trackback/id/tr9416757836

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Tommy autosport blog

Friss topikok

süti beállítások módosítása