Wirtmann, Czékmány, Matics és Péter nyerték az Eger rallyt
ORB2, ORB3, Historic

A múlt hétvégén, július 15-16. között rendezték meg a Humda országos rally bajnokságok aktuális fordulóját az Eger környékén zajló HRC East rallyt.

A versenyen rajthoz állt a Historic mezőny 19 autóval, az ORB2 mezőnye 47 autóval, a Teszt mezőny 10 autóval és az ORB3 mezőny 34 autóval. Ez a verseny most nem volt része az ORB1 mezőnyének.

Szombat délután mindegyik mezőnynek volt egy Egerszalók – Eger nevű, 4.13 km hosszú szuperspeciálja ami egyben már az első mért gyorsasági is volt.

Utána vasárnap a Historic, az ORB2 és a Teszt mezőny három gyorsaságit teljesített háromszor, míg az ORB3 ugyanezen három gyorsaságin mérte meg magát, de ők csak kétszer teljesítették ezeket.

A három gyorsasági a Szarvaskő (6.09 km), a Bátor (10.17 km) és az Sirok (8.64 km) elnevezésűek voltak. A Historic, az ORB2 és a Teszt mezőny a két nap alatt összesen 78.83 km gyorsaságit teljesített, míg az ORB3 mezőnyének ez a szám 53.93 km-t tett ki.

Szombaton, az egy rövidke gyorsasági után a Historicban Wirtmann Ferenc (Ford Escort RS), Nagy Dávid (Lada VFTS), Müller Roland (Lada 2101), Kalapács Zsolt (Opel Kadett) és Csukovics István (Lada 2101) sorrendben fordult az élmezőny.

Az ORB2-ben Geiger Máté (Lada 2101), Fábián Donát (Lada 2107), Bartók Bence (Lada 2107),  Czékmány Norbert (Peugeot 208) és Baksai lászló (Lada VFTS) sorban várhatták a vasárnapot.

A Teszt mezőny szombaton pedig Rongits Attila (Mitsubishi Lancer), Matics Mihály (Mitsubishi Lancer), Perge György (Skoda Fabia), Hoffer Zsolt (Skoda Fabia) és Szabó Attila (Lada 2107) sorrendben tértek nyugovóra.

Az ORB3 élmezőnye Lenkey Ákos (Lada 2101), Tamás Gyula (Lada 2107), Péter Pál (Honda Civic), Oberling Krisztián (Suzuki Swift) és Rácz Gábor (Lada VFTS) sorrendben mehettek haza.

Vasárnap, rendes izzasztó meleg nyári időjárási körülmények között folytatódott az igazi hadd el hadd. A Historicban Wirtmann Ferencéket nem lehetett megállítani, igazából Kalapács Zsolték loholtak a nyakukban, de nem tudtak mit kezdeni a sokkal erősebb Ford-dal és hát azért a nem ügyetlen Wirtmann Ferenccel. Nagy Dávid a Lada VFTS-sel tudta még a tempót tartani velük és végül Wirtmann Ferenc, Kalapács Zsolt és Nagy Dávid sorban ők állhattak fel a dobogóra.

wirtmann_2.jpg

Az ORB2-ben Baksaiék, Czékmányék, Geigerék, Striderék, Fábiánék és Zoltánék gyepálták egymást az élmezőnyben. Végül Czékmány Norberték nyertek, mögöttük Fábián Donáték és Baksai Lászlóék állhattak még fel a dobogóra.

czekmany_1.jpg

A teszt mezőnyben két „öreg” Mitsubishis, két öreg Mitsubishi Lancer Evo 9-cel kergette egymást egész nap, ők voltak Matics Mihályék és Rongits Attiláék. Mögöttük két Skoda Fabia R5-tel próbáltak vitézkedni Perge Györgyék és Hoffer Zsolték. Végül Matics Mihályék 4,1 másodperccel legyőzték Rongits Attiláékat, őket követték Perge Györgyék majd Hoffer Zsolték a két jóval modernebb Skoda Fabia R5-tel.

matics.jpg

A három gyorsaságival kevesebbet teljesítő ORB3 mezőnyben főleg Péter Pálék, Lenkey Ákosék, Bíró Gergőék, Tamás Gyuláék és Békési Richárdék üldözték egymást. Közülük a hét gyorsasági végére Péter Pálék lettek a leggyorsabbak, utánuk Tamás Gyuláék és Békési Richárdék végeztek. 

Szöveg: Tommy

Fotó: rallye2.hu, Sabe Photography,  

A bejegyzés trackback címe:

https://tommy-autosport.blog.hu/api/trackback/id/tr2918174406

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Tommy autosport blog

Friss topikok

Címkék

süti beállítások módosítása