Megjelent a Renault Clio Rally4-es kategóriába homológizált verziója így tovább színesedhet a kategória.
Az autó műszaki adatai az alábbiak szerint alakulnak.
Bázis típus: Clio RS Line
Kasztni és erősítés: hegesztett acél monocoque.
Első futómű: Pseudo McPherson
Hátsó futómű: H karos
Lengéscsillapító: Bos gyártmányú, három utas állítható gátlók külső tartállyal szerelve
Motor típus: 1.3 TCe Renault, 4 hengeres, 16 szelepes, Borg Warner turbóval, 30mm szűkítővel
Hűtés: gyári széria
Üzemanyag ellátás: közvetlen befecskendezés
Teljesítmény: 215 lóerő
Forgatónyomaték: 350Nm
Maximum fordulat: 6,500
Elektronika: Life Racing
Üzemanyag: SP98 standard
Méretek,
Hossz - szélesség - magasság (mm): 4,050 – 1,988 - 1,400
Nyomtáv elől, hátul (mm): 1,500 - 1,490
Tengelytáv (mm): 2,579
Üres súly: 1,080kg
Váltó: Sadev szekvenciális 5 sebességes + hátramenet. Padlóra szerelt váltókar hátrameneti védelemmel.
ZF típusú mechanikusan korlátozottan önzáró differenciálzár, Sachs kuplung.
Kerekek: 6x15 (murván), 7x17 (aszfalton)
Gumik: Michelin.
Fékek: elől aszfalton PFC féknyereg és tárcsa 330mm x 28mm méretben. Ugyanitt murván szintén PFC minden, de 294mm x 28mm méretben.
Hátsó fék PFC nyereg és tárcsa minden burkolaton 260mm x 8mm méretben.
Hidraulikus kézifék.
FIA homológ FT3 benzintankkal szerelve.
Szöveg: Tommy
Fotók: Renault Sport
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.