Homológ a Renault Clio Rally4-es verziója

Megjelent a Renault Clio Rally4-es kategóriába homológizált verziója így tovább színesedhet a kategória.

Az autó műszaki adatai az alábbiak szerint alakulnak.

Bázis típus: Clio RS Line

Kasztni és erősítés: hegesztett acél monocoque.

Első futómű: Pseudo McPherson

Hátsó futómű: H karos

Lengéscsillapító: Bos gyártmányú, három utas állítható gátlók külső tartállyal szerelve

Motor típus: 1.3 TCe Renault, 4 hengeres, 16 szelepes, Borg Warner turbóval, 30mm szűkítővel

Hűtés: gyári széria

Üzemanyag ellátás: közvetlen befecskendezés

Teljesítmény: 215 lóerő

Forgatónyomaték: 350Nm

Maximum fordulat: 6,500

Elektronika: Life Racing

Üzemanyag: SP98 standard

clio2_1.jpg

Méretek,

Hossz - szélesség - magasság (mm): 4,050 – 1,988 - 1,400

Nyomtáv elől, hátul (mm): 1,500 - 1,490

Tengelytáv (mm): 2,579

Üres súly: 1,080kg

Váltó: Sadev szekvenciális 5 sebességes + hátramenet. Padlóra szerelt váltókar hátrameneti védelemmel.

ZF típusú mechanikusan korlátozottan önzáró differenciálzár, Sachs kuplung.

Kerekek: 6x15 (murván), 7x17 (aszfalton)

Gumik: Michelin.

Fékek: elől aszfalton PFC féknyereg és tárcsa 330mm x 28mm méretben. Ugyanitt murván szintén PFC minden, de 294mm x 28mm méretben.

Hátsó fék PFC nyereg és tárcsa minden burkolaton 260mm x 8mm méretben.

Hidraulikus kézifék.

FIA homológ FT3 benzintankkal szerelve.

Szöveg: Tommy

Fotók: Renault Sport

clio.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://tommy-autosport.blog.hu/api/trackback/id/tr416491300

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Tommy autosport blog

Friss topikok

Címkék

süti beállítások módosítása