Változások a rali Európa bajnokság naptárában
ERC

03-pepe-lopez.jpg

A koronavírus járvány gyakorlatilag minden idei autóverseny sorozatot érzékenyen érint, közéjük tartozik a rali Európa bajnokság azaz az ERC sorozat is.

Ennek jele, hogy a szezon nyitó Azori szigeteki futamot már korábban átrakták szeptemberre, de most a május eleji Kanári szigeteki futamot ütemezték át a december 3-5. közötti hétvégére. Ha ez így marad akkor nem a Rally Hungary lesz a szezonzáró hanem a Kanári szigeti futam, ami végül is lényegtelen csak múljon már el ez az átkozott vírus járvány és kezdődhessen a bajnokság itt is, és másik sorozatokban is. 

A szezon nyitó futam egyelőre a Rally Liepāja lesz Lettországban május 29-31. között ha addig nem sztornózzák vagy ütemezik át azt is.  

A módosult versenynaptár egyelőre így néz ki,

  1. futam: Rally Liepāja (Lettország, murva), május 29-31.
  2. futam: 77. Lengyel Rally (murva), június 26-28.
  3. futam: Rally di Roma Capitale (Olaszország, aszfalt), július 24-26.
  4. futam: Barum Czech Rally Zlín (Csehország, aszfalt), augusztus 28-30.
  5. futam: Azores Rallye (Portugália, murva), szeptember 17-19.
  6. futam: Ciprus Rally (murva), október 16-18.
  7. futam: Rally Hungary (aszfalt), november 6-8.
  8. futam: Rally Islas Canarias (Grand Kanária, Spanyolország, aszfalt), december 3-5.

Szöveg: Tommy

Fotók: https://www.fiaerc.com/ 

02-alberto-monarri.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://tommy-autosport.blog.hu/api/trackback/id/tr415554820

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Tommy autosport blog

Friss topikok

Címkék

süti beállítások módosítása