Renault Twingo Sport R2:
Karosszéria,
típus: önhordó, hegesztett bukócsővel,
anyaga: acél
Motor,
típus: elől keresztben, Renault K4M RS - 4 hengeres, 16 szelepes, 1598 cm3
furat - löket: 79,5mm x 80,5mm
teljesítmény: 160 LE 7250 ford / percnél
forgatónyomaték: 160 Nm 5500 ford / percnél
gyújtás: Magnetti-Marelli
maximális motor fordulatszám: 7500 ford / perc
Erőátvitel,
váltó: öt sebességes szekvenciális + hátrameneti fokozat, elsőkerék hajtás
sebességváltás: kormány mellől vezérelhető joystick váltókar
differenciálmű: ZF gyártmányú önzáró
kuplung: hidraulikus rásegítésű egy tárcsás
Futóművek,
elől: McPherson rendszerű, két irányban állítható lengéscsillapítók, állítható dőlésszöggel
hátul: csatolt lengőkaros, tekercsrugók, két irányban állítható lengéscsillapítókkal
féktárcsa: elől belső hűtésű 280mm átmérőjű, hátul 240mm átmérőjű tömör tárcsa
Kerekek,
felnik: egy részes alumínium anyagú, aszfalton 6,5" x 16", murván 6" x 15"
gumiabroncsok: BFGoodrich 195/50-16 aszfalton és 175/70-15 méret murván
Méretek,
hossz: 3607 mm / 1740mm / 949mm
nyomtáv, elől - hátul: 1465mm / 1445mm
üzemanyag tank: 40 literes
üres súly: 1030 kg
Eurocup Formula Renault 2,0:
Karosszéria,
típus: FR2.0 / 13,
anyaga: karbon szálas
aerodinamikai funkciók: első és hátsó szárnyak, diffuzór
Motor,
típus: Renault F4R 832 - 4 hengeres, 16 szelepes, 1998 cm3
furat - löket: 82,7mm x 93mm
teljesítmény: 210 LE 7500 ford / percnél
forgatónyomaték: 220 Nm 5500 ford / percnél
maximális motor fordulatszám: 7500 ford / perc
Erőátvitel,
váltó: SADEV gyártmányú hét sebességes szekvenciális + hátrameneti fokozat
sebességváltás: XAP elektronikusan felügyelt, félautomata, kormányról vezérelhető
differenciálmű: önzáró
kuplung: ZF Race Engineering gyártmányú, kerámia betétes, két tárcsás
Futóművek,
elől: ZF Race Engineering gyártmányú, egy lengéscsillapítós, két irányban állítható
hátul: ZF Race Engineering gyártmányú, két lengéscsillapítós, két irányban állítható
féktárcsa: Performance Friction gyártmány, 274 x 19mm
féknyereg: Performance Friction gyártmány, négy dugattyús
Kerekek,
felnik: egy részes alumínium anyagú, elől 9 x 13", hátul 10 x 13"
gumiabroncsok: Michelin, 20-54 x 13 elől, 24-57 x 13 hátul
Méretek,
hossz - szélesség - magasság: 4270 mm / 1740mm / 949mm
nyomtáv, elől - hátul: 1502mm / 1440mm
üzemanyag tank: 50 literes
üres súly: 506 kg
Formula Renault 3,5 Series:
Karosszéria,
típus: Dallara T12 carbon monocoque,
anyaga: karbon szálas
Motor,
típus: Zytek Motorsport - V8 ZRS03 - 3396 cm3
teljesítmény: 530 LE 9000 ford / percnél
forgatónyomaték: 445 Nm 7250 ford / percnél
maximális motor fordulatszám: 9000 ford / perc
elektronika: Cosworth Electronics Pectel MQ12
Erőátvitel,
típus: hátsókerék hajtás
váltó: RICARDO gyártmányú, hat sebességes szekvenciális, Shiftec pneumatikus vezérléssel
sebességváltás: félautomata, kormányról vezérelhető
differenciálmű: önzáró
kuplung: 140mm-es carbon anyagú, három tárcsás
Futóművek,
elől: nyomórudas, Sachs gyártmányú, egy rugóstagos, két irányban állítható
hátul: nyomórudas, Sachs gyártmányú, két rugóstagos, két irányban állítható
féktárcsa: Messier Bugatti Dowty - Carbone Industrie gyártmány, 278 x 27,9mm belső hűtésű
féknyereg: Brembo gyártmány, hat dugattyús
Kerekek,
felnik: OZ Racing magnézium monobloc, elől 12 x 13", hátul 13,7 x 13"
gumiabroncsok: Michelin, 26-64 x 13 elől, 32-66 x 13 hátul
Méretek,
hossz - szélesség - magasság: 5070 mm / 1930 mm / 1048 mm
tengelytáv: 3125 mm
nyomtáv, elől - hátul: 1630 mm / 1529 mm
üzemanyag tank: 110 literes
üres súly: 623 kg
Szöveg: Tommy
Fotó: Renault Sport
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.