Renault Sport autók műszaki adatai

Renault Twingo Sport R2:

Karosszéria,

típus: önhordó, hegesztett bukócsővel,

anyaga: acél 

Motor,

típus: elől keresztben, Renault K4M RS - 4 hengeres, 16 szelepes, 1598 cm3

furat - löket: 79,5mm x 80,5mm

teljesítmény: 160 LE 7250 ford / percnél

forgatónyomaték: 160 Nm 5500 ford / percnél

gyújtás: Magnetti-Marelli 

maximális motor fordulatszám: 7500 ford / perc

Erőátvitel,

váltó: öt sebességes szekvenciális + hátrameneti fokozat, elsőkerék hajtás

sebességváltás: kormány mellől vezérelhető joystick váltókar

differenciálmű: ZF gyártmányú önzáró 

kuplung: hidraulikus rásegítésű egy tárcsás

Futóművek,

elől: McPherson rendszerű, két irányban állítható lengéscsillapítók, állítható dőlésszöggel

hátul: csatolt lengőkaros, tekercsrugók, két irányban állítható lengéscsillapítókkal

féktárcsa: elől belső hűtésű 280mm átmérőjű, hátul 240mm átmérőjű tömör tárcsa

Kerekek,

felnik: egy részes alumínium anyagú, aszfalton 6,5" x 16", murván 6" x 15"

gumiabroncsok: BFGoodrich 195/50-16 aszfalton és 175/70-15 méret murván

Méretek,

hossz: 3607 mm / 1740mm / 949mm

nyomtáv, elől - hátul: 1465mm / 1445mm

üzemanyag tank: 40 literes

üres súly: 1030 kg

arton729-1fe63.jpg

 

Eurocup Formula Renault 2,0:

Karosszéria,

típus: FR2.0 / 13,

anyaga: karbon szálas

aerodinamikai funkciók: első és hátsó szárnyak, diffuzór

Motor,

típus: Renault F4R 832 - 4 hengeres, 16 szelepes, 1998 cm3

furat - löket: 82,7mm x 93mm

teljesítmény: 210 LE 7500 ford / percnél

forgatónyomaték: 220 Nm 5500 ford / percnél

maximális motor fordulatszám: 7500 ford / perc

Erőátvitel,

váltó: SADEV gyártmányú hét sebességes szekvenciális + hátrameneti fokozat

sebességváltás: XAP elektronikusan felügyelt, félautomata, kormányról vezérelhető

differenciálmű: önzáró 

kuplung: ZF Race Engineering gyártmányú, kerámia betétes, két tárcsás

Futóművek,

elől: ZF Race Engineering gyártmányú, egy lengéscsillapítós, két irányban állítható

hátul: ZF Race Engineering gyártmányú, két lengéscsillapítós, két irányban állítható

féktárcsa: Performance Friction gyártmány, 274 x 19mm

féknyereg: Performance Friction gyártmány, négy dugattyús

Kerekek,

felnik: egy részes alumínium anyagú, elől 9 x 13", hátul 10 x 13"

gumiabroncsok: Michelin, 20-54 x 13 elől, 24-57 x 13 hátul

Méretek,

hossz - szélesség - magasság: 4270 mm / 1740mm / 949mm

nyomtáv, elől - hátul: 1502mm / 1440mm

üzemanyag tank: 50 literes

üres súly: 506 kg 

EFR 2,0.jpg

 

Formula Renault 3,5 Series:

Karosszéria,

típus: Dallara T12 carbon monocoque,

anyaga: karbon szálas

Motor,

típus: Zytek Motorsport - V8 ZRS03 - 3396 cm3

teljesítmény: 530 LE 9000 ford / percnél

forgatónyomaték: 445 Nm 7250 ford / percnél

maximális motor fordulatszám: 9000 ford / perc

elektronika: Cosworth Electronics Pectel MQ12

Erőátvitel,

típus: hátsókerék hajtás

váltó: RICARDO gyártmányú, hat sebességes szekvenciális, Shiftec pneumatikus vezérléssel

sebességváltás: félautomata, kormányról vezérelhető

differenciálmű: önzáró 

kuplung: 140mm-es carbon anyagú, három tárcsás

Futóművek,

elől: nyomórudas, Sachs gyártmányú, egy rugóstagos, két irányban állítható

hátul: nyomórudas, Sachs gyártmányú, két rugóstagos, két irányban állítható

féktárcsa: Messier Bugatti Dowty - Carbone Industrie gyártmány, 278 x 27,9mm belső hűtésű

féknyereg: Brembo gyártmány, hat dugattyús

Kerekek,

felnik: OZ Racing magnézium monobloc, elől 12 x 13", hátul 13,7 x 13"

gumiabroncsok: Michelin, 26-64 x 13 elől, 32-66 x 13 hátul

Méretek,

hossz - szélesség - magasság: 5070 mm / 1930 mm / 1048 mm

tengelytáv: 3125 mm

nyomtáv, elől - hátul: 1630 mm / 1529 mm

üzemanyag tank: 110 literes

üres súly: 623 kg

FR 3,5.jpg

 

Szöveg: Tommy

Fotó: Renault Sport

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://tommy-autosport.blog.hu/api/trackback/id/tr866733911

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Tommy autosport blog

Friss topikok

Címkék

süti beállítások módosítása