Íme a legújabb Porsche 911 Turbo

do_3_9.jpg

Nem akarok sokat foglalkozni utcai autókkal, vannak is erre nálam sokkal jobb felületek, de a Porsche 911 Turbo azért egy szép darab, személyes kedvencem. 

do_10_6.jpg

A képeken a legújabb frissítés utáni neunelf turbó látható melyet a januári Detroiti Motor Show-n fognak hivatalosan is bemutatni. Természetesen lesz fix és ponyvatetős kivitel, Turbo és Turbo S verzióban. A Turbo 560 lóerős a Turbo S pedig 580 lóerősen kapható majd. Dupla turbós motorjuk 3,8 literes hathengeres boxer. Mostani teljesítményével a Turbo S már az úgynevezett hypercar-okat közelíti, 0-100km/ó sebességre 2,9 másodperc alatt gyorsul fel, míg a sima Turbónak ehhez 3,0 másodpercre van szüksége . A Turbónak 299km / ó körül van vége, az S verzió pedig meg sem áll 330km / óráig. 

do_2_9.jpg

A Turbokba ezentúl szériafelszerelésként kerül bele a 918 Spyder 360mm átmérőjű GT sportkormánya, és biztos fontos ez is, állítólag takarékosabb is lesz ezentúl a 911 Turbo.

do_33.jpg

Kívülről az agresszívabb ívekről, a hátsó kerék előtti nagyobb légbeömlőkről és az átdolgozott géptetőről lehet az újdonságot felismerni.

do_4_10.jpg

do_6_6.jpg

do_5_7.jpg

do_7_6.jpg

do_9_8.jpg

do_8_7.jpg

Szöveg: Tommy

Fotók: Goodwood

A bejegyzés trackback címe:

https://tommy-autosport.blog.hu/api/trackback/id/tr768175790

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kalocsai Tamás 2015.12.16. 10:36:47

Jómagam a Need for Speed: Porsche Unleashed idején ismerkedtem meg jobban a Porsche-val. Nem vagyok autób*zi, nem hoznak lázba a 0-100 másodpercei, a nyútonméterek, a lóerők, különösebben még a szépség sem. Mégis ennek a márkának utánaolvastam és valós, élhető, szép történelme van. Nem versengésből meg dacból született a márka, nem azért készítenek jó motorokat, hogy az övék legyen a legerősebb, a leggyorsabb vagy akármi... Már 40 évvel ezelőtt is megvolt a márkának az a nyitottsága, hogy kiszolgálták a különböző vásárlói igényeket (914, 924, 944). Sosem volt ilyen autóm és nagyon erős a gyanúm, hogy nem is lesz, mégis számomra azért etalon a márka (és főleg a 911 Turbo típus), mert gyakorlatilag egy sorozatgyártású, 3,8 literes motorról beszélünk és valóban mondhatni hiperautó teljesítményt kap a vásárló a pénzéért. Sosem értettem a nyútonméter, meg lóerő fanatikusokat, akik bármilyen ótvar kasznis erőgéptől a nyálukat csorgatták, vagy akik éppenséggel a másik végletet képviselik és bármit böfög a Ferrari, az nekik onnantól etalon, mert milyen extravagáns, szép, olaszosan dizájnos stb. Nekem meg ez a több, mint 50 éves formaterv tetszik, a német precízitás és még a hátsó üléseket is meg tudom bocsátani (még a Panamera-t is próbálom megbocsátani), mert a 911 összképe annyira maga a sportautó definíciója (számomra), hogy ennél sem egy Ferrari szépsége, egy Lamborghini extravaganciája, egy amcsi sportkocsi traktorméretű köbcentije, egy Bugatti +akárhány newtonmétere vagy lóereje sem tud többet hozzátenni az autósághoz. Nem tudom mennyibe kerül, nem tudom, hogy ár/érték/teljesítmény arányban hova helyeződik, de nekem akkor is ez tetszik. Ennél jobban már csak a 356 B Coupé tetszik, de azt már nem gyártják... :)

Tommy autosport blog

Friss topikok

süti beállítások módosítása