Motor:
Típus: Hyundai Motorsport, turbó feltöltéses, közvetlen befecskendezéses motor
Lökettérfogat: 1600cm3
Furat / löket: 84mm/72mm
Teljesítmény (max.): 300LE (200 kW) 6000 ford/percnél
Forgatónyom. (max): 400Nm 5000 ford/percnél
Turbó szűkítő: 33mm
Motor irányítás: Magneti Marelli SRG
Kenőanyag: Shell Helix-Ultra
Üzemanyag: FIA által elfogadott
Hajtás/erőátvitel:
Meghajtás: állandó összkerék meghajtás
Váltó: hat sebességes szekvenciális
Differenciálművek: elől-hátul mechanikus
Kuplung: két tárcsás kerámia
Futómű:
Elől/hátul: McPherson rendszerű állítható lengéscsillapítókkal
Kormányzás: hidraulikus rásegítésű
Fék rendszer: belső hűtésű Brembo tárcsafékek (355mm aszfaltra, 300mm murvára és hóra), léghűtéses négy dugattyús féknyergekkel
Kézifék: hidraulikus működtetésű
Felnik: 8x18 colosak aszfalton, 7x15 colosak murván
Gumiabroncsok: Michelin gyártmányúak, Pilot Sport aszfaltra, A41 havas/jeges aszfaltra, X-Ice North havas/jeges murvára, és a Latitude Cross murvára
Fedélzet/műszerfal:
Ülések: Sabelt gyártmányúak
Biztonsági övek: Sabelt gyártmányúak, több ponton rögzítettek, állítható kivitelű
Műszeregység: Magneti Marelli
Karosszéria:
Felépítés: FIA által jóváhagyott acél és kompozit szálas karosszéria, acél bukócső
Hossz/szélesség: 4030 mm / 1820 mm
Nyomtáv: 1610 mm
Tengelytávolság: 2525 mm
Üzemanyagtank: 80 literes
Súly: 1200kg minimum / 1360kg versenyzőkkel együtt
Szöveg: Tommy
Fotó: Hyundai Shell World Rally Team
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.