Hyundai I20 WRC műszaki adatai

hyundai-i20-wrc-2015.jpg

Motor:
Típus:                          Hyundai Motorsport, turbó feltöltéses, közvetlen befecskendezéses motor 
Lökettérfogat:               1600cm3
Furat / löket:                 84mm/72mm
Teljesítmény (max.):     300LE (200 kW) 6000 ford/percnél 
Forgatónyom. (max):     400Nm 5000 ford/percnél 
Turbó szűkítő:              33mm
Motor irányítás:            Magneti Marelli SRG 
Kenőanyag:                  Shell Helix-Ultra
Üzemanyag:                 FIA által elfogadott 

Hajtás/erőátvitel: 
Meghajtás:                   állandó összkerék meghajtás
Váltó:                           hat sebességes szekvenciális 
Differenciálművek:        elől-hátul mechanikus 
Kuplung:                       két tárcsás kerámia 

Futómű: 
Elől/hátul:                     McPherson rendszerű állítható lengéscsillapítókkal 
Kormányzás:                hidraulikus rásegítésű
Fék rendszer:               belső hűtésű Brembo tárcsafékek (355mm aszfaltra, 300mm murvára és hóra), léghűtéses négy dugattyús féknyergekkel
Kézifék:                        hidraulikus működtetésű
Felnik:                          8x18 colosak aszfalton, 7x15 colosak murván
Gumiabroncsok:            Michelin gyártmányúak, Pilot Sport aszfaltra, A41 havas/jeges aszfaltra, X-Ice North havas/jeges murvára, és a Latitude Cross murvára

Fedélzet/műszerfal:
Ülések:                        Sabelt gyártmányúak
Biztonsági övek:           Sabelt gyártmányúak, több ponton rögzítettek, állítható kivitelű

Műszeregység:             Magneti Marelli

Karosszéria:
Felépítés:                     FIA által jóváhagyott acél és kompozit szálas karosszéria, acél bukócső 
Hossz/szélesség:         4030 mm / 1820 mm
Nyomtáv:                     1610 mm
Tengelytávolság:          2525 mm
Üzemanyagtank:           80 literes
Súly:                            1200kg minimum / 1360kg versenyzőkkel együtt 

 

Szöveg: Tommy

Fotó: Hyundai Shell World Rally Team

 

A bejegyzés trackback címe:

https://tommy-autosport.blog.hu/api/trackback/id/tr97078107

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Tommy autosport blog

Friss topikok

süti beállítások módosítása