Idén is lehet Belgiumban rally VB futam
WRC

A 2022-es rally világbajnokság, amely a múlt hétvégén vette kezdetét a hagyományos Monte-Carló rallyval, még mindig keresi a nyárra tervezett kilencedik futam helyszínét. Ez a futam augusztus 18-21. közötti dátummal szerepel a naptárban, de még nincs nevesítve, hogy hol kerül az lebonyolításra.  

rallybelgium_af267_frz_1920x1080.jpg
Régóta akarták és sokáig úgy volt, hogy a fentebbi dátumon egy Észak írországi rally VB futam kerül megrendezésre, de a futam rendezői hivatalosan is lemondták az idei évi projektet és most inkább arra koncentrálnak, hogy 2023-ban bekerülhessenek a rally világbajnoki naptárba.
Az Észak ír rendezők szerencsétlensége viszont a belgiumi Ypres rally szervezőinek jelenthet örömöt ugyanis egyre nagyobb eséllyel Belgium és azon belül az Ypres rally lehet a beugró futam így 2021. után ismét Ypres városa körüli gyorsasági szakaszokon száguldhat a rally világbajnokság mezőnye. 

Szöveg: Tommy

Fotó: www.wrc.com 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://tommy-autosport.blog.hu/api/trackback/id/tr5516882000

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Tommy autosport blog

Friss topikok

Címkék

süti beállítások módosítása