Ott Tänak megcélozta az Akropolisz Rally csúcsát
WRC

Ott Tänak az idén a második FIA rally világbajnoki címért szállt csatába, ezt igyekszik megerősíteni az e heti EKO Akropolisz Görög Rallyn (szeptember 5-8.).

A Hyundai Motorsport észt sztárja elég kemény és relatíve sikertelen nyári szezonon van túl. Mindössze 37 bajnoki pontot szerzett a lehetséges 90 pontból a három északi rallyn, Lengyelországban, Lettországban és Finnországban.

tanak_27.jpg

Amikor Tanak megérkezik Lamiába, az idei Akropolisz rally bázisára, csapattársától, a bajnokságot vezető Thierry Neuville-től 31 ponttal lemaradva áll a harmadik helyen, de a 2019-es világbajnok optimistán áll egy olyan verseny elé, amely megjutalmazhatja egy kiszámított ámde mégis gyors versenyzést.

Az idei rally világbajnokság 10. fordulója előtt álló kihívásról Tänak így nyilatkozott: „Az Akropolisz Rally profilja tetszik nekem: az utak szélesebbek, mint Portugáliában vagy Szardínián, az útfelület pedig durvább és emiatt lassabb, de ezek olyan körülmények melyekben az autónk korábban már jól teljesített.”

„Ez egy olyan esemény, amelyet pilótaként élvezni tudsz, de a durva kövek és kavicsok meglehetősen megterhelik mind az autót, mind a személyzetet.”

tanak2_2.jpg

Az Akropolisz rally által az autóval és a személyzettel szemben támasztott követelményekkel kapcsolatban hozzátette: „Jól beállított autóra van szükség ahhoz, hogy jó ritmust kapjunk el és minél jobban érezzük magunkat az autóban, ha így lesz, akkor könnyebb lesz jó munkát végezni. Bíznod kell magadban, az autódban, miközben érezni kell a határokat. Martinnal [Järveoja, a navigátora] határozottan erős eredményt várunk a csapat és a magunk részéről, annak érdekében, hogy a bajnokságért való küzdelemben maradjunk.”

Szöveg: www.wrc.com és Tommy

Fotók: www.wrc.com

A bejegyzés trackback címe:

https://tommy-autosport.blog.hu/api/trackback/id/tr6418483555

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Tommy autosport blog

Friss topikok

Címkék

BalatonParkCircuit (3) Barum rally (1) Central European Rally (1) Central Europe Rally (2) Ceredigion rally (1) CER Rally (2) Chile rally (2) Cross Country (1) Dakar rally (4) DTM (1) Eifel rally (3) ERC (104) Essen (1) ETCR (1) ETRC (3) EuroRX (22) FIA (6) Finn rally (2) Formula 3 (1) Formula E (1) Gigi Galli (1) Goodwood (2) GP Ice Race (1) GT Open (2) Győr rally (3) Herbst rally (1) Historic (23) Historic rally EB (1) Höljes (1) Horvát rally (5) HUMDA (1) Hungarian Baja (2) Hungaroring (5) Hyundai Motorsport (3) International GT Open (2) J-WRC (1) JML (1) Kalle Rovanpera (2) Kamion EB (1) Közép Európa rally (1) Lancia Corse (1) Latvala (1) M-Sport (2) Mecsek rally (1) Mikulás rally (5) MNASZ (44) Monza rally (2) Monza Rally Show (1) MotoGP (2) Nitrocross (1) Nyi (1) Nyirád (17) Oliver Solberg (2) ORB (48) ORB1 (6) ORB2 (26) ORB3 (20) ORC (3) Pikes Peak (1) Pirelli (1) Portugál rally (1) Rally (3) Rally1 (17) Rally1 ORC (1) Rally2 (2) Rally3 (3) Rallycr (1) Rallycross (11) Rallyle (1) Rallylegend (27) Rally 2 (3) Rally Croatia (4) Rally de Portugal (1) Rally di Roma Capitale (1) Rally EB (9) Rally Estonia (1) Rally Európa Bajnokság (5) Rally Hungary (7) Rally raid (3) Rally Sardegna (2) Renault Sport (1) Róma rally (1) RX (2) San Marinó (1) Skandivávia rally (1) Superbike (1) Superenduro (1) Szardínia rally (1) Szilveszter rally (3) TCR (1) Techno Classica (1) Tereprally (1) Toyota (2) Toyota Gazoo Racing (7) World (1) WorldRX (19) WRC (271) WRC2 (140) WRC3 (88) WRX (3) WTCR (8) Címkefelhő
süti beállítások módosítása