Nicolas Ciamin teljes WRC2 szezont tervez 2024-re
WRC, WRC2, WRC3

A múlt hétvégi WRC Közép Európa rallyn (Emil Lindholm kiesését követően) aratott magabiztos WRC2-es kategória győzelmét követően a francia Nicolas Ciamin 2024-ben egy teljes WRC2-es rally világbajnoki szezont tűzött ki célul maga elé.

ciamin.jpg

Ciamin négy WRC2-es rally világbajnoki futamon vett részt az idei szezonban. Miután egy régebbi Volkswagen Polo R5-ről egy legújabb specifikációjú Škoda Fabia RS Rally2-re váltott a múlt hétvégén 32,7 másodperces győzelmet aratott a Csehország, Ausztria és Németország részvételével elsőként megrendezett Közép Európa rallyn Yannick Roche navigálásával.

Ha a költségvetés megengedi, a 25 éves versenyző 2024-ben szeretne teljes mellszélességgel versenyezni a WRC2-es sorozatban. Ha azonban ez pénzügyileg nem lesz lehetséges, akkor egy pár WRC2-es és a WRC3-as verseny is szóba jöhet.

Ciamin a Közép Európa rally céljában a www.wrc.com-nak nyilatkozva azt mondta: „Remélem, jövőre egy teljes WRC2-es szezont tudok majd teljesíteni. Ezen dolgozunk, de jelenleg nem tudom sikerül-e összerakni az anyagiakat.

ciamin_2jpg.jpeg

„Ha nem lesz pénzem a teljes WRC2-es szezonra, akkor lehet, hogy egy Rally3-as autóval megyek majd néhány murvás futamon és a Rally2-es autóval indulok majd az aszfaltos VB futamokon. Ez a variáció jót tenne nekünk, hogy a murván is több tapasztalatot szerezzünk és talán olcsóbb is lenne.”

Jelenleg két modell áll a WRC3-ban induló versenyzők rendelkezésére. Az M-Sport Poland Ford Fiesta Rally3-asa jelenleg a kategória legnépszerűbb gépezetének számít, és a Renault Clio Rally3-as – amelyet 2023 év elején indítottak útjára – szintén versenyképesnek tűnik.

„Nem tudom” – válaszolta Ciamin arra a kérdésre, hogy melyik autót használná nagyobb valószínűséggel. „Szerintem a Renault gyors, de a WRC-ben egyelőre nem nagyon használták a murvás versenyeken. Azt gondolom, hogy ezt sokkal jobban körül kell járjuk, mielőtt döntést hozunk.”

Szöveg és fotó: www.wrc.com  

A bejegyzés trackback címe:

https://tommy-autosport.blog.hu/api/trackback/id/tr5218251293

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Tommy autosport blog

Friss topikok

Címkék

BalatonParkCircuit (3) Barum rally (1) Central European Rally (2) Central Europe Rally (2) Ceredigion rally (1) CER Rally (2) Chile rally (2) Cross Country (1) Dakar rally (4) DTM (1) Eifel rally (3) ERC (104) Essen (1) ETCR (1) ETRC (3) EuroRX (22) FIA (6) Finn rally (2) Formula 3 (1) Formula E (1) Gigi Galli (1) Goodwood (2) GP Ice Race (1) GT Open (2) Győr rally (3) Herbst rally (1) Historic (23) Historic rally EB (1) Höljes (1) Horvát rally (5) HUMDA (1) Hungarian Baja (2) Hungaroring (5) Hyundai Motorsport (3) International GT Open (2) J-WRC (1) JML (1) Kalle Rovanpera (2) Kamion EB (1) Közép Európa rally (2) Lancia Corse (2) Latvala (1) M-Sport (2) Mecsek rally (1) Mikulás rally (5) MNASZ (44) Monza rally (2) Monza Rally Show (1) MotoGP (2) Nitrocross (1) Nyi (1) Nyirád (17) Oliver Solberg (2) ORB (48) ORB1 (6) ORB2 (26) ORB3 (20) ORC (3) Pikes Peak (1) Pirelli (1) Portugál rally (1) Rally (3) Rally1 (17) Rally1 ORC (1) Rally2 (2) Rally3 (3) Rallycr (1) Rallycross (11) Rallyle (1) Rallylegend (27) Rally 2 (3) Rally Croatia (4) Rally de Portugal (1) Rally di Roma Capitale (1) Rally EB (9) Rally Estonia (1) Rally Európa Bajnokság (5) Rally Hungary (7) Rally raid (3) Rally Sardegna (2) Renault Sport (1) Róma rally (1) RX (2) San Marinó (1) Skandivávia rally (1) Superbike (1) Superenduro (1) Szardínia rally (1) Szilveszter rally (3) TCR (1) Techno Classica (1) Tereprally (1) Toyota (2) Toyota Gazoo Racing (7) World (1) WorldRX (19) WRC (273) WRC2 (142) WRC3 (89) WRX (3) WTCR (8) Címkefelhő
süti beállítások módosítása