Környezettudatosságra törekszik a Rally Hungary
ERC

A nagy nemzetközi rendezvények – mint amilyen a Rally Hungary – különböző környezeti hatásokkal járnak, amelyeket fel kell ismerni, és aktívan dolgozni a csökkentésükön. Erre törekszik a hazai ERC-futam, a Rally Hungary szervezőbizottsága.

A környezettudatosság növelése érdekében a verseny szervezője a közösségi médiafelületeit felhasználva igyekszik felhívni a figyelmet a téma fontosságára. Hangsúlyozza a tiszta és szemétmentes környezet fenntartását, ösztönzi a szurkolókat a szelektív hulladékgyűjtésre a nézői pontokon, a szervizparkban és a versenyközpontban is, valamint felhívja a figyelmet az energiatakarékosság fontosságára.

Az idei év, vagyis 2023 lesz a bázisév, amikor a rali szervezője elkezdi mérni a verseny környezeti hatásait, beleértve a víz és talajszennyezést, a zaj- és szén-dioxid-kibocsátást, a hulladéktermelést, és a következő évben 3-5 éves terveket készít az egyes területeken a környezetszennyezés csökkentésére.

mgr_images_gm20211023_047.jpg

„Napjaink egyik legfontosabb feladata a környezettudatos, fenntartható működés az élet minden területén, így az autósportban is – hangsúlyozta Őry Kornél, a Rally Hungary szervezőbizottságának elnöke. – Mi is elköteleztük magunkat a tudatosság növelése, a fenntartható működés mellett, és ennek szellemében működünk együtt partnereinkkel is. Szeretnénk jó példát mutatni a ralirajongóknak, legyen szó biztonságos szurkolásról, vagy éppen szelektív hulladékgyűjtésről. A rali országos bajnokság jó néhány futamán – Győrben és Salgótarjánban – már láthattuk, hogy a magyar szurkolói közösség fogékony a témára, úgyhogy a jó alapok már megvannak, azokra szeretnénk építkezni.”

A sportesemény a HUMDA a Széchenyi István Egyetemi csoport tagja, Nyíregyháza Megyei Jogú Város, a Magyar Nemzeti Autósport Szövetség (MNASZ), a Mitko Magyarország és a TRP Hungary, a Szerencsejáték Zrt. együttműködésével valósul meg.

A környezettudatosság növelése érdekében a verseny szervezője a közösségi médiafelületeit felhasználva igyekszik felhívni a figyelmet a téma fontosságára. Hangsúlyozza a tiszta és szemétmentes környezet fenntartását, ösztönzi a szurkolókat a szelektív hulladékgyűjtésre a nézői pontokon, a szervizparkban és a versenyközpontban is, valamint felhívja a figyelmet az energiatakarékosság fontosságára.

Az idei év, vagyis 2023 lesz a bázisév, amikor a rali szervezője elkezdi mérni a verseny környezeti hatásait, beleértve a víz és talajszennyezést, a zaj- és szén-dioxid-kibocsátást, a hulladéktermelést, és a következő évben 3-5 éves terveket készít az egyes területeken a környezetszennyezés csökkentésére.

„Napjaink egyik legfontosabb feladata a környezettudatos, fenntartható működés az élet minden területén, így az autósportban is – hangsúlyozta Őry Kornél, a Rally Hungary szervezőbizottságának elnöke. – Mi is elköteleztük magunkat a tudatosság növelése, a fenntartható működés mellett, és ennek szellemében működünk együtt partnereinkkel is. Szeretnénk jó példát mutatni a ralirajongóknak, legyen szó biztonságos szurkolásról, vagy éppen szelektív hulladékgyűjtésről. A rali országos bajnokság jó néhány futamán – Győrben és Salgótarjánban – már láthattuk, hogy a magyar szurkolói közösség fogékony a témára, úgyhogy a jó alapok már megvannak, azokra szeretnénk építkezni.”

mgr_images_gm20211023_007_1.jpg

A sportesemény a HUMDA a Széchenyi István Egyetemi csoport tagja, Nyíregyháza Megyei Jogú Város, a Magyar Nemzeti Autósport Szövetség (MNASZ), a Mitko Magyarország és a TRP Hungary, a Szerencsejáték Zrt. együttműködésével valósul meg.

Szöveg: https://rallyhungary.com/ 

Fotó: MGR Images.

A bejegyzés trackback címe:

https://tommy-autosport.blog.hu/api/trackback/id/tr4118223017

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Tommy autosport blog

Friss topikok

Címkék

BalatonParkCircuit (3) Barum rally (1) Central European Rally (1) Central Europe Rally (2) Ceredigion rally (1) CER Rally (2) Chile rally (2) Cross Country (1) Dakar rally (4) DTM (1) Eifel rally (3) ERC (104) Essen (1) ETCR (1) ETRC (3) EuroRX (22) FIA (6) Finn rally (2) Formula 3 (1) Formula E (1) Gigi Galli (1) Goodwood (2) GP Ice Race (1) GT Open (2) Győr rally (3) Herbst rally (1) Historic (23) Historic rally EB (1) Höljes (1) Horvát rally (5) HUMDA (1) Hungarian Baja (2) Hungaroring (5) Hyundai Motorsport (3) International GT Open (2) J-WRC (1) JML (1) Kalle Rovanpera (2) Kamion EB (1) Közép Európa rally (1) Lancia Corse (1) Latvala (1) M-Sport (2) Mecsek rally (1) Mikulás rally (5) MNASZ (44) Monza rally (2) Monza Rally Show (1) MotoGP (2) Nitrocross (1) Nyi (1) Nyirád (17) Oliver Solberg (2) ORB (48) ORB1 (6) ORB2 (26) ORB3 (20) ORC (3) Pikes Peak (1) Pirelli (1) Portugál rally (1) Rally (3) Rally1 (17) Rally1 ORC (1) Rally2 (2) Rally3 (3) Rallycr (1) Rallycross (11) Rallyle (1) Rallylegend (27) Rally 2 (3) Rally Croatia (4) Rally de Portugal (1) Rally di Roma Capitale (1) Rally EB (9) Rally Estonia (1) Rally Európa Bajnokság (5) Rally Hungary (7) Rally raid (3) Rally Sardegna (2) Renault Sport (1) Róma rally (1) RX (2) San Marinó (1) Skandivávia rally (1) Superbike (1) Superenduro (1) Szardínia rally (1) Szilveszter rally (3) TCR (1) Techno Classica (1) Tereprally (1) Toyota (2) Toyota Gazoo Racing (7) World (1) WorldRX (19) WRC (271) WRC2 (140) WRC3 (88) WRX (3) WTCR (8) Címkefelhő
süti beállítások módosítása