Hungaroring Classic - újdonság a ringen

hc_logo.jpg

Szeptember 29 - Október 1. között lesz a Hungaroringen a Hungaroring Classic elnevezésű autóverseny. Itt max a 70-es években vagy annál régebben gyártott típusokkal lehet majd rajthoz állni. A szervezők várják a korhű autók tulajdonosainak regisztrációját akiknek külön kiállítói parkolót és kedvezményes jegyet biztosítanak. A rendezvénnyel kapcsolatos minden fontos információ megtalálható a hivatalos weboldalon a http://hungaroringclassic.com -on.

Alább pedig a hivatalos sajtóanyagokban eddig megjelent írásokat olvashatjátok.

Hétről hétre egyre jobban körvonalazódik a szeptemberi Hungaroring Classic programja, s a szervezők azzal szeretnének kedveskedni a gyűjtőknek – s egyúttal inspirálni őket –, hogy az 1978 előtt gyártott autók tulajdonosai számára ingyenes lehetőséget biztosítanak az autóik kiállítására.  További információ a klub oldaunkon: http://hungaroringclassic.com/club/

A gyűjtők természetesen a paddock területére is beléphetnek, és nem csupán magánszemélyek, hanem klubok is csatlakoznak az autó-kiállításhoz.

Különleges lehetőség, hogy az autótulajdonosok a saját autóikkal kedvezményes áron tehetnek meg néhány kört a Hungaroring aszfaltcsíkján.

1.JPG

Hatalmas sikert aratott Dijonban az immár 53. alkalommal megrendezett klasszikus autóverseny, a Grand Prix de l’Age d’Or, amelyre 15.000 néző volt kíváncsi, s amelyen több mint 250 autó állt rajthoz – köztük igazán különleges, klasszikus versenygépek.

A helyszínre kiutazó magyar újságíróknak a főszervező Patrick Petert a szeptember 29. és október 1. között tartandó Hungaroring Classicról is szívesen beszélt: „Nagyon boldogok vagyunk, hogy szeptember utolsó hétvégéjén Magyarországra látogat a mezőny – ez az első alkalom, hogy a klasszikus autók mezőnye a Hungaroringen versenyez majd, így a pilóták is nagyon izgatottak. Nekik is nagy élmény Formula–1-es pályán száguldani, és akkor Budapest szépségeit még nem is említettem. Reméljük, a lehető legtöbb nézőt vonzza majd a rendezvény, és persze, a gyűjtőket is várjuk, hiszen számukra is tartogat majd érdekességeket a hétvége. Az első alkalom mindig különleges, és mivel a versenyzők fantáziáját is megmozgatta az új helyszín, reméljük, hogy népes mezőny gyűlik majd össze a Hungaroring Classicon.”

2_1.JPGA klasszikus versenygépek dijoni viadalán Alain Vögele egy gyönyörű, 1965-ben gyártott Alfa Romeo Giulia 5300-assal állt rajthoz – 15.000 néző előtt mérette meg magát a Trofeo Nastro Rosso mezőnyében. A szeptember 29. és október 1. között tartandó magyar viadal, a Hungaroring Classic említésére teljesen felvillanyozódott, és már sorolta is az emlékeit a magyar Formula–1-es pályáról.

„Nagyon szeretem a Hungaroringet, bár már évek óta nem jártam ott, a televízióban mindig megnézem a magyar Formula–1-es futamot. A magyar versenypálya kihívásokkal teli, és az én autómmal biztosan nagyon élvezetes is lesz. Az Alfa Romeo ugyanis nagyon jól kanyarodik, későn lehet vele fékezni a kanyarok bejáratánál és hamar meg lehet kezdeni a kigyorsítást. Imádok vele versenyezni, úgyhogy nagyon várom a Hungaroring Classicot, remélem a nézők is kíváncsiak lesznek rá, mert sok néző előtt a legjobb versenyezni.”

3_1.JPG

Steve Russel egy igazán gyönyörű, 1953-as Cooper Bristol Mk2-t vezet, amely nem a leggyorsabb a klasszikus autók mezőnyében, de a kategóriájában még nagyon jó eredményeket lehet elérni vele. Steve Russel reméli, a magyar közönség is láthatja majd az autóját a szeptember 29. és október 1. között tartandó Hungaroring Classicon.

„Néhány évvel ezelőtt a Porsche-kupában versenyeztem már a Hungaroringen – gyönyörű pálya, nagyon tetszik nekem. Még akkor is, ha akkor éppen technikai gondunk volt, úgyhogy nem sikerült jó eredményt elérni, de nagyon szerettem ott lenni, tetszik a pálya, Budapest pedig gyönyörű. Remélem, el tudok menni a Hungaroring Classicra is, mert ezt az orrmotoros Cooper Bristolt a magyar közönség is imádná” – mondta Steve Russel.

4.JPG

Szöveg: Tommy és http://hungaroringclassic.com/hu/home

Fotók: http://hungaroringclassic.com/hu/home

A bejegyzés trackback címe:

https://tommy-autosport.blog.hu/api/trackback/id/tr1212806818

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ződ2000 · http://egzostive.com 2017.09.06. 09:32:10

Én a Spai futamukat néztem meg ez évben ( autossagok.blog.hu/2017/05/24/spa_classics ),

Tényleg klassz a felhozatal, C csoportos sportkocsik, Versenyautók és GT-k, csupa olyan autó amelyből önmgában egy darab is rendbe tenne egy versenyt.

Ezek meg itt kőröznek tucatjával. Persze senki se számítson roncsderbire, de azért bodicsekkek nélkül is látványos, ahogy a kanyarból riszálva kigyorsuló Marcosok és 911-esek küzdenek a poziciókért.

Összehasonlításul múlt évben megnéztem a Spa Summer Classicset ami egy lelkes amatőrbajnokságnak ha a Peterauto féle Spa Classics mellett, ez tényleg egy komoly felhozatal igazi legendákkal. Mondjuk a jegyárak kicsit borsosak...

Tommy autosport blog

Friss topikok

Címkék

BalatonParkCircuit (3) Barum rally (1) Central European Rally (2) Central Europe Rally (2) Ceredigion rally (1) CER Rally (2) Chile rally (2) Cross Country (1) Dakar rally (4) DTM (1) Eifel rally (3) ERC (104) Essen (1) ETCR (1) ETRC (3) EuroRX (22) FIA (7) Finn rally (2) Formula 3 (1) Formula E (1) Gigi Galli (1) Goodwood (2) GP Ice Race (1) GT Open (2) Győr rally (3) Herbst rally (1) Historic (25) Historic rally EB (3) Höljes (1) Horvát rally (5) HUMDA (1) Hungarian Baja (2) Hungaroring (5) Hyundai Motorsport (3) International GT Open (2) J-WRC (1) Japán rally (2) Jari-Matti Latvala (1) JML (1) Kalle Rovanpera (2) Kamion EB (1) Közép Európa rally (2) Lancia Corse (2) Latvala (1) M-Sport (2) Mecsek rally (1) Mikulás rally (5) MNASZ (45) Monza rally (2) Monza Rally Show (1) MotoGP (2) Nitrocross (1) Nyi (1) Nyirád (17) Oliver Solberg (2) ORB (50) ORB1 (6) ORB2 (28) ORB3 (20) ORC (4) Ott Tanak (1) Pikes Peak (1) Pirelli (1) Portugál rally (1) Rally (3) Rally1 (17) Rally1 ORC (1) Rally2 (2) Rally3 (3) Rallycr (1) Rallycross (11) Rallyle (1) Rallylegend (27) Rally 2 (3) Rally Croatia (4) Rally de Portugal (1) Rally di Roma Capitale (1) Rally EB (9) Rally Estonia (1) Rally Európa Bajnokság (5) Rally Hungary (7) Rally Japan (2) Rally raid (3) Rally Sardegna (2) Renault Sport (1) Róma rally (1) RX (2) San Marinó (1) Skandivávia rally (1) Superbike (1) Superenduro (1) Szardínia rally (1) Szaúd-Arábia rally (2) Szilveszter rally (3) TCR (1) Techno Classica (1) Tereprally (1) Toyota (2) Toyota Gazoo Racing (7) World (1) WorldRX (19) WRC (278) WRC2 (146) WRC3 (93) WRX (3) WTCR (8) Zemplén rally (2) Címkefelhő
süti beállítások módosítása