Újabb nagy nevek kerültek napvilágra az októberi Rallylegendhez kapcsolódóan. Megerősítették, hogy egy Lancia Stratos fedélzetén rajthoz áll a francia Erik Comas aki korábban versenyzett az F3000-es szériában és az F1-ben is, neve nem ismeretlen a hosszútávú (endurance) versenyek világában sem. Tavaly után most is láthatjuk a német Armin Schwarzot, korábbi gyári WRC pilótát aki saját Lancia Delta S4-vel fog támadni a San Marinói pályákon.
A népes olasz mezőnyt színesíti még "Lucky" Battistolli egy Lancia Delta Integraléval, és Tony Fassina egy Lancia Stratos-szal. Népes mezőny várható Lancia 037-ből is. Pedro, Paolo Baggio és Giuseppe Bosurgi illetve a San Marinói Marco Bianchini indulását már elfogadta rendezőség.
Emlékeztetőül pedig az eddig megismert résztvevők névsora, Miki Biasion, Juha Kankkunen, François Delecour, Gustavo Trelles, Marc Duez, Rui Madeira, és a két előfutó a jelenleg gyári versenyzőként ügyködő Jari-Matti Latvala és Hayden Paddon.
Még egy nagy nevet hoztak nyilvánosságra a szervezők ami nem más mint a Lancia ECV2 raliautó. Egy olyan versenyautó ami igazából meg sem született és soha nem volt alkalma versenykörülmények között bemutatkoznia. Az autó prototípus maradt mert 1986 végén a sok tragikus baleset miatt betiltott B csoport után nem tudták bemutatni a nagyközönségnek. Ezt szánták a Lancia Delta S4 örökösének, Triflux motorjával aszfalton 800, murván 600 lóerőt tudott volna. Az idei Rallylegendre kiengedik a Lancia múzeumból a szörnyet és a jól ismert Lancia varázsló Giuseppe Volta kezei között fog bemutatkozni a San Marinói közönségnek.
Szöveg: Tommy
Fotó: Rallylegend Official
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.